DOLNE SWORZNIE I PODKŁADKI POD SPRĘŻYNY
: 07 gru 2019, 17:12
Witam
Postanowiłem zabrać się za przednie zawieszenie.
Na stronie USA.pl są sworznie dolne przednich wahaczy firmy BAW za 60 zł, w Intercarsie jest Moog za 211 zł, czy ktoś przerabiał te tańsze czy nie kombinować i kupić mooga - czy może jeszcze jakieś inne tańsze dają radę?
Kolejna sprawa to czy podkładki pod przednie sprężyny górna i dolna jest taka sama - bo dolnych nigdzie nie mogę znaleźć.
Kolejna rzecz to amortyzator, z przodu miałem mieć Rancho a wyszło że mam standardowy amor + dolna podkładka gumowa 3 cm w najniższym miejscu i 5,5cm w najwyższym , sprężyna ironmann i górna guma normalna , efekt był taki że jechało się trochę jak taczką a odległość między zwojami sprężyny pod obciążeniem była ok 3 mm- ale nie byłośladów żeby zwoje dotykały do siebie, kupiłem sprężyny Lovelsa i nie wiem czy zakładać to na standardowy amor czy kupić amor pod 2 cale np. EFS- pobobno długość amortyzatorów +2 cale i zwykłych jest taka sama
No i pytanie o górne wahacze - mam założone JBA i przy podniesieniu auta do góry wahacz przy sworzniu dotyka do sprężyny a w nadwoziu są wgniecenia w okolicy mocowania wahacza - czy tak ma być przy tych wahaczach ?
Dzięki za pomoc
Postanowiłem zabrać się za przednie zawieszenie.
Na stronie USA.pl są sworznie dolne przednich wahaczy firmy BAW za 60 zł, w Intercarsie jest Moog za 211 zł, czy ktoś przerabiał te tańsze czy nie kombinować i kupić mooga - czy może jeszcze jakieś inne tańsze dają radę?
Kolejna sprawa to czy podkładki pod przednie sprężyny górna i dolna jest taka sama - bo dolnych nigdzie nie mogę znaleźć.
Kolejna rzecz to amortyzator, z przodu miałem mieć Rancho a wyszło że mam standardowy amor + dolna podkładka gumowa 3 cm w najniższym miejscu i 5,5cm w najwyższym , sprężyna ironmann i górna guma normalna , efekt był taki że jechało się trochę jak taczką a odległość między zwojami sprężyny pod obciążeniem była ok 3 mm- ale nie byłośladów żeby zwoje dotykały do siebie, kupiłem sprężyny Lovelsa i nie wiem czy zakładać to na standardowy amor czy kupić amor pod 2 cale np. EFS- pobobno długość amortyzatorów +2 cale i zwykłych jest taka sama
No i pytanie o górne wahacze - mam założone JBA i przy podniesieniu auta do góry wahacz przy sworzniu dotyka do sprężyny a w nadwoziu są wgniecenia w okolicy mocowania wahacza - czy tak ma być przy tych wahaczach ?
Dzięki za pomoc