Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Cześć,
za dwa tygodnie robię lift mojego Kojota - 2" amortyzatory Lovells + sprężyny Medium Lovells. Dodatkowo dokładam do piast 30 mm dystanse. Chciałbym włożyć nowe oponki Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16 120/116 Q.
Myślicie, że się zmieszczą, czy trzeba będzie coś modyfikować (wahacze, nadkola itp.), a może zmienić oponki.
Może polecacie inne rozwiązanie.
Dzięki i czekam na Wasze sugestie.
za dwa tygodnie robię lift mojego Kojota - 2" amortyzatory Lovells + sprężyny Medium Lovells. Dodatkowo dokładam do piast 30 mm dystanse. Chciałbym włożyć nowe oponki Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16 120/116 Q.
Myślicie, że się zmieszczą, czy trzeba będzie coś modyfikować (wahacze, nadkola itp.), a może zmienić oponki.
Może polecacie inne rozwiązanie.
Dzięki i czekam na Wasze sugestie.
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Nadkola podgrzać i ewentualnie skasować trójkąty.
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Cześć,
ja mam u siebie STT PRO 235/85R16 przy lifcie 2" - więc trochę większe - trochę trzeba było auto dostosować do takiego rozmiaru, przy 245/75R16 będzie trochę prościej - ale tak jak pisze WieRcik - trójkąty do sklepania (i najlepiej już raz - a porządnie - na płasko - ja klepałem 2 razy bo przy felgach fabrycznych było na początku ok, ale jak założyłem dystanse to już ocierało) a nadkola najlepiej opalarką podgrzać a potem "uformować" na nowo (najlepiej docisnąć czymś co nie będzie kleiło się do podgrzanego plastiku i poczekać do wystygnięcia - uważaj bo można się poparzyć przy tym).
A i jeszcze jedno - zastanów się nad samymi oponami - to są MT'ki i są głośne - jeżeli robisz potwora w teren - nie będzie problemu - jeżeli planujesz turystykę - zastanów się nad modelem ST-MAXX - nie wiele gorsze w błocie, a na asfalcie cichsze i mają homologację zimową - ja bym teraz takie wybrał
ja mam u siebie STT PRO 235/85R16 przy lifcie 2" - więc trochę większe - trochę trzeba było auto dostosować do takiego rozmiaru, przy 245/75R16 będzie trochę prościej - ale tak jak pisze WieRcik - trójkąty do sklepania (i najlepiej już raz - a porządnie - na płasko - ja klepałem 2 razy bo przy felgach fabrycznych było na początku ok, ale jak założyłem dystanse to już ocierało) a nadkola najlepiej opalarką podgrzać a potem "uformować" na nowo (najlepiej docisnąć czymś co nie będzie kleiło się do podgrzanego plastiku i poczekać do wystygnięcia - uważaj bo można się poparzyć przy tym).
A i jeszcze jedno - zastanów się nad samymi oponami - to są MT'ki i są głośne - jeżeli robisz potwora w teren - nie będzie problemu - jeżeli planujesz turystykę - zastanów się nad modelem ST-MAXX - nie wiele gorsze w błocie, a na asfalcie cichsze i mają homologację zimową - ja bym teraz takie wybrał
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Dzięki bardzo za dobrą radę. Możesz podrzucić fotki. Chętnie bym zobaczył Twoje rozwiąznie
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Miałem STT ale jedynki , ztargałem dwa komplety i gdyby były dostępne to kupiłbym trzeci , niby są bo nazywają Cooper Evolution MTT ale są produkowane przez Meksykanów , teraz mam właśnie ST MAXX i mówiąc szczerze nie widzę różnicy między nimi.
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Cześć.
A.ma ktoś bezpośrednie porównanie między STT pro i max oraz bfgoodrich at ko 2?
Chodzi mi najbardziej o głośność. Mam STT pro i jest głośno... Jeśli ktoś twierdzi że są to ciche mt- ki to nawet nie chcę wiedzieć jakie są te głośne.
Kolega twierdzi że nawet yokohamy mt są cichsze. Chyba. Sprzedam STT pro i poszukam czegoś mniej agresywnego.
I stąd pytanie o st max, BF goodrich albo jakieś inne ateki.
Pozdrawiam
A.ma ktoś bezpośrednie porównanie między STT pro i max oraz bfgoodrich at ko 2?
Chodzi mi najbardziej o głośność. Mam STT pro i jest głośno... Jeśli ktoś twierdzi że są to ciche mt- ki to nawet nie chcę wiedzieć jakie są te głośne.
Kolega twierdzi że nawet yokohamy mt są cichsze. Chyba. Sprzedam STT pro i poszukam czegoś mniej agresywnego.
I stąd pytanie o st max, BF goodrich albo jakieś inne ateki.
Pozdrawiam
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Miałem STT pierwszy model , zjeździłem dwa komplety i byłby trzeci gdyby były dostępne dlatego kupiłem właśnie ST MAXX , wydaje mi się że różnicy w hałasie nie ma żadnej między nimi , na mokrym podobnie , zimy nie sprawdzałem jeszcze , szutry wiadomo bez problemu , MAXX w błocie gorzej. Teraz pojawiły się znowu STT ale w Meksykańskiej odsłonie pod nazwą Cooper MTT ale na stronie Coopera ich nie ma, także jak tylko MAXX dokończą żywota to raczej wrócę do STT=MTT , poczekam na recenzję MTT. Co do AT KO2 to jeździ z nami RR P38 i tam gdzie ja śmignąłem na samym tyle to RR musiał pałować co by się przebić , miałem KO1 i gorszych opon nie miałem , uważam że relacja cena/użyteczność KO2 jest dramatyczna przesadzona. W Suzuki mam Toyo Open Country AT+ i szczerze , auto seryjne , bije na głowę KO2 , a cena jest śmieszna tych opon w porównaniu do BFG.
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Właśnie skłaniam się jednak do STT Max.
Ale chciałbym je zobaczyć a najlepiej usłyszeć
Jeśli ktoś zechce je pokazać podjadę
A Wiercik Ty masz 225 75 16? I bez liftu czy masz Lift w swoim KJ?
Ale chciałbym je zobaczyć a najlepiej usłyszeć
Jeśli ktoś zechce je pokazać podjadę
A Wiercik Ty masz 225 75 16? I bez liftu czy masz Lift w swoim KJ?
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
Mam 2" i 245/75/16 , u mnie bagażnik bardzo hałasuje , o świszczącym ledbarze nie mówiąc , mogę powiedzieć że są ciche , do 100km/h żadnych zastrzeżeń , a potem to już całokształt hałasuje.
Re: Cooper Discoverer STT PRO 245/75R16
A te opony Toyo używasz cały rok? Dają radę w zimę?WieRcik pisze: ↑02 sie 2020, 02:18 Miałem STT pierwszy model , zjeździłem dwa komplety i byłby trzeci gdyby były dostępne dlatego kupiłem właśnie ST MAXX , wydaje mi się że różnicy w hałasie nie ma żadnej między nimi , na mokrym podobnie , zimy nie sprawdzałem jeszcze , szutry wiadomo bez problemu , MAXX w błocie gorzej. Teraz pojawiły się znowu STT ale w Meksykańskiej odsłonie pod nazwą Cooper MTT ale na stronie Coopera ich nie ma, także jak tylko MAXX dokończą żywota to raczej wrócę do STT=MTT , poczekam na recenzję MTT. Co do AT KO2 to jeździ z nami RR P38 i tam gdzie ja śmignąłem na samym tyle to RR musiał pałować co by się przebić , miałem KO1 i gorszych opon nie miałem , uważam że relacja cena/użyteczność KO2 jest dramatyczna przesadzona. W Suzuki mam Toyo Open Country AT+ i szczerze , auto seryjne , bije na głowę KO2 , a cena jest śmieszna tych opon w porównaniu do BFG.