Vademecum liftu kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Tyle to pewnie Ironman , one są strasznie lipne , mnie Lovells nie wiem czy 1cm usiadł , masz wyżej zdjęcia jak zrobić do przednich przedłużenia , zmierz średnicę pręta swojego amora podjedź do hydrauliki siłowej i dobierz taki sam pręt , później do tokarza i tyle , z tym że tokarz musi być ogarnięty bo inaczej uszkodzi ci amortyzatory.

Re: Vademecum liftu kojota
Nie do końca rozumiem. Ten pręt z amortyzatora trzeba wymienić na dłuższy czy go wydłużyć? Ciekawe kto w Łódzkim mi to ogarnie...
Czyli po 35mm na przód i tył do amortyzatorów będzie dobrze?
Moja eksploatacja to 60% asfalt 40% teren i chciałbym żeby i tu i tu się dobrze jeździło. Opony będą A/T myślę że Toyo OpenCountry lub BFG AllTerrain 245/75/R16 z dystansami 25-30mm.
Czyli nie słychać i brać Lovells MD.
Czyli po 35mm na przód i tył do amortyzatorów będzie dobrze?
Moja eksploatacja to 60% asfalt 40% teren i chciałbym żeby i tu i tu się dobrze jeździło. Opony będą A/T myślę że Toyo OpenCountry lub BFG AllTerrain 245/75/R16 z dystansami 25-30mm.
Czyli nie słychać i brać Lovells MD.
Re: Vademecum liftu kojota
Pręty trzeba wydłużyć , bierz spokojnie MDale jak poszesz z Lovellsa , dysyanse przy tej oponie 30mm , zaklepanie zgrzewu viewtopic.php?f=37&t=79 , bo potniesz opony i profilowanie przednich nadkoli bo opony obcierają

Re: Vademecum liftu kojota
czy te amorki już mają założone przedłużki????