Vademecum liftu kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Tyle to pewnie Ironman , one są strasznie lipne , mnie Lovells nie wiem czy 1cm usiadł , masz wyżej zdjęcia jak zrobić do przednich przedłużenia , zmierz średnicę pręta swojego amora podjedź do hydrauliki siłowej i dobierz taki sam pręt , później do tokarza i tyle , z tym że tokarz musi być ogarnięty bo inaczej uszkodzi ci amortyzatory.
Re: Vademecum liftu kojota
Nie do końca rozumiem. Ten pręt z amortyzatora trzeba wymienić na dłuższy czy go wydłużyć? Ciekawe kto w Łódzkim mi to ogarnie...
Czyli po 35mm na przód i tył do amortyzatorów będzie dobrze?
Moja eksploatacja to 60% asfalt 40% teren i chciałbym żeby i tu i tu się dobrze jeździło. Opony będą A/T myślę że Toyo OpenCountry lub BFG AllTerrain 245/75/R16 z dystansami 25-30mm.
Czyli nie słychać i brać Lovells MD.
Czyli po 35mm na przód i tył do amortyzatorów będzie dobrze?
Moja eksploatacja to 60% asfalt 40% teren i chciałbym żeby i tu i tu się dobrze jeździło. Opony będą A/T myślę że Toyo OpenCountry lub BFG AllTerrain 245/75/R16 z dystansami 25-30mm.
Czyli nie słychać i brać Lovells MD.
Re: Vademecum liftu kojota
Pręty trzeba wydłużyć , bierz spokojnie MDale jak poszesz z Lovellsa , dysyanse przy tej oponie 30mm , zaklepanie zgrzewu http://jeepkj.pl/viewtopic.php?f=37&t=79 , bo potniesz opony i profilowanie przednich nadkoli bo opony obcierają
Re: Vademecum liftu kojota
czy te amorki już mają założone przedłużki????
Re: Vademecum liftu kojota
Tak , one już są z przedłużkami
Re: Vademecum liftu kojota
Witam serdecznie,
Mam do was pytanie, w dniu wczorajszym stałem się posiadaczem KJ-a 2005r 2.8 diesel.
Wyczytałem tyle różnych rzeczy na temat podniesienia o 2" że już zgłupiałem.
Jak to jest z tym dieslem - da się zrobić lift 2" na zawieszeniu (amor + sprężyna ) czy tylko podkładki wchodzą w grę?
myślałem o sprężynach: lovells medium przód i tył i do tego amory lovells.
Czy diesel tylko standard amory i sprężyny i podkładki?
Przepraszam za powielanie tematu, ale jestem nowy w tych rzeczach i są tak różne opinie że nie wiem co podniesie to auto.
Użytkować na krótkie wyprawy w szutry jakiś delikatny off road wyprawowy z familią.
B
Mam do was pytanie, w dniu wczorajszym stałem się posiadaczem KJ-a 2005r 2.8 diesel.
Wyczytałem tyle różnych rzeczy na temat podniesienia o 2" że już zgłupiałem.
Jak to jest z tym dieslem - da się zrobić lift 2" na zawieszeniu (amor + sprężyna ) czy tylko podkładki wchodzą w grę?
myślałem o sprężynach: lovells medium przód i tył i do tego amory lovells.
Czy diesel tylko standard amory i sprężyny i podkładki?
Przepraszam za powielanie tematu, ale jestem nowy w tych rzeczach i są tak różne opinie że nie wiem co podniesie to auto.
Użytkować na krótkie wyprawy w szutry jakiś delikatny off road wyprawowy z familią.
B
Re: Vademecum liftu kojota
Do diesla na przód to raczej HD z uwagi na cięża silnika , podkładki odpuść bo to mordeca zawieszenia , amrotyzatory Lovellsa są gówniane i wadliwe , przód nawet był wstrzymany w produkcji , Bilstainy są sprawdzone i działają bez zarzutu.
Re: Vademecum liftu kojota
I czy przy takim lifcie wejda 245/70 r17 bf at k02 bez kombinacji??