Strona 5 z 10

Re: Vademecum liftu kojota

: 28 kwie 2019, 07:59
autor: Peszke
Witam,

Wczoraj otrzymałem informację, od znawcy jeepów, że przy lifcie 2" (EFS, Lovells), felgach stalowych R16 z ET +10 wchodzą opony 245/70 i 255/70 bez zbędnego klepania czy wygrzewania i formowania nadkoli. *nie testowałem, nie sprawdziłem, nie wiem, przekazuje tylko to co mi przekazano.
W przyszłym tygodniu spróbuje z 245/70

Re: Vademecum liftu kojota

: 28 kwie 2019, 22:51
autor: WieRcik
To spec nie robił Kojota

Re: Vademecum liftu kojota

: 14 wrz 2019, 17:55
autor: mastersc1
Witam.
Chciałbym zrobić maksmalny lift kojota i założyć maksymalnie duże opony,
Autko ma służyć tylko i wyłącznie do zabawy, oczywiscie plus dojazd do terenu, nie mieszkam w dzungli :P
wiec proszę o porady. co gdzie jak za ile
docelowo, z przodu stal + wyciągarka, nadkola bez kierunków ,
moje pytanie co jest możliwe za rozsądna kasę , co trzeba przerobić aby cieszyć się z jazdy w terenie.
za wszystkie opinie z góry bardzo dziekuję.
ktoś powiedział że lepiej słuchac niż uczyć się na błędach

Re: Vademecum liftu kojota

: 19 gru 2019, 22:07
autor: MaciekZ42
Gdzie można nabyć takie wahacze?

Re: Vademecum liftu kojota

: 20 gru 2019, 10:50
autor: WieRcik
Mastersc1 w sumie wszystko zależy od budżetu jaki chcesz na to przeznaczyć

Re: Vademecum liftu kojota

: 02 sty 2020, 16:28
autor: KAZIK
Pytanie do WieRcika
Zrobiłem całe kompletne przednie zawieszenie - sworznie , gumy itd..., sprężyny Lovells te miększe, amortyzatory EFS - miały być bilstein ale znajomy załatwił w dobrej cenie EFS, dałem 1 cm podkładkę pod kolumnę i 30mm przedłużyłem trzpień amortyzatora , wszystko super ale....
Przy normalnej jeździe na czarnym przy delikatnych nierównościach jest ok , ale wystarczy większa nierówność , wystająca studzienka i jest spory stuk z zawieszenia - jakby amortyzator dobijał do końca , w terenie to samo , stuk jest tylko przy dobiciu - z dwóch stron dobija tak samo, możliwe że te przedłużki są za długie ? Bo prawdę mówiąc nic innego tam nie ma żeby stukało - spotkałeś się z czymś takim ?

Re: Vademecum liftu kojota

: 02 sty 2020, 22:26
autor: KAZIK
Jeszcze raz wszystko sprawdziłem - dobijają amortyzatory, po wyrzuceniu przedłużki trzpienia amortyzatora jest ok, przedłużka może ma sens ale na pewno nie przy tych sprężynach, mam tylko nadzieję że amory za bardzo nie ucierpiały

Re: Vademecum liftu kojota

: 23 sty 2020, 20:40
autor: bulczas11
Panowie,
temat super wyczerpany, ale jedno pytanie. Gdzie w Polsce można kupić taki wahacz z wkręcanym sworzniem? Jakie dobrać sprężyny chcąc podnieść auto na 3,5 cala skoro dostępne są tylko 2", oraz od czego dobrać dłuższe przednie amorki tak aby pasowało plug and play.
Czy jest na forum ktoś kto zajmuje się sprzedażą części?
Temat pilny bo się chce upalać a seryjne zawieszenie skończyło się.

Re: Vademecum liftu kojota

: 07 mar 2020, 21:01
autor: marcink_78
Koledzy, wspominał ktoś o pasujących amortyzatorach od Durango lub Dakoty do liftu 2’ Czy ktoś sprawdził temat i mógłby pomoc przy doborze odpowiednich?

Re: Vademecum liftu kojota

: 07 mar 2020, 21:49
autor: marcink_78
KAZIK pisze: 02 sty 2020, 16:28 Pytanie do WieRcika
Zrobiłem całe kompletne przednie zawieszenie - sworznie , gumy itd..., sprężyny Lovells te miększe, amortyzatory EFS - miały być bilstein ale znajomy załatwił w dobrej cenie EFS, dałem 1 cm podkładkę pod kolumnę i 30mm przedłużyłem trzpień amortyzatora , wszystko super ale....
Przy normalnej jeździe na czarnym przy delikatnych nierównościach jest ok , ale wystarczy większa nierówność , wystająca studzienka i jest spory stuk z zawieszenia - jakby amortyzator dobijał do końca , w terenie to samo , stuk jest tylko przy dobiciu - z dwóch stron dobija tak samo, możliwe że te przedłużki są za długie ? Bo prawdę mówiąc nic innego tam nie ma żeby stukało - spotkałeś się z czymś takim ?
Mógłbyś napisać jak przedłużyłeś trzpień smortyzatora z przodu?