BLOKADA 100%
: 15 mar 2018, 20:24
Z racji że mam koła w rozmiarze fabrycznym czyli nie całe 30" postanowiłem zwiększyć dzielność terenową mojego Kojota montując blokady 100% obu mostów , na pierwszy ogień oczywiście ARB ale cena to w ogóle jakiś kosmos i abstrakcja , no to chińska-dostępne do obydwu mostów ale nigdzie żadnych opinii na temat ich trwałości , szukałem dalej i trafiłem na firmę OX http://www.ox-usa.com/ , mają ceny nawet nawet ale przez przypadek miałem okazje przejechać się XJ z automatem chyba Detroit no i zachorowałem na niego. Szukając po internetach trafiłem na australijską firme LOKKA http://www.lokka.com/ której blokady były sporo tańsze od amerykańskich odpowiedników , dostępne nawet w Polsce tyle że cena to ok 2400zł.
Jak się okazało LOKKA bez problemu wysłała mi zamówiona blokadę , trwało to ok. 2 tygodni i kosztowało 1100zł z cłem , vat i przesyłką.
Do tego tylny most dostał komplet nowych łożysk Timkena i uszczelniaczy i piękny pancerny dekiel od Robika. Montaż blokady jest bardzo prosty i trwa ok. godziny , sama blokada terkocze tylko i wyłącznie na zakrętach lub wtedy kiedy mamy znaczną różnicę w ciśnieniach opon , działa wtedy kiedy powinna nie trzeba się martwić przed wjechaniem w teren czy mamy zapiętą czy przy wyjeżdżaniu na asfalt czy jest rozpięta , na dodatek jak jest reduktor 242 i zapniemy opcję FT to blokada przestaje działać i spokojnie możemy puścić lepszą połowę na zakupy np do stonki nie martwiąc się że poukręca nam półosie , a i zaletą tego rozwiązania jest to że jeżeli opór na kole jest tak duży że może pójść półoś blokada "przepuści" , jest głośny trzask ale nic się nie dzieje działa dalej.
JEDYNĄ ISTOTNĄ SPRAWĄ JEST TO ŻE MOST NIE MOŻE MIEĆ LSD , U MNIE BYŁO , WTEDY TRZEBA DOKUPIĆ TYLKO SAM KOSZ TAKI BEZ LSD , PRZEKŁADAMY TYLKO KOŁO TALERZOWE , RESZTA POZOSTAJE BEZ ZMIAN
A MINY GOŚCI W PARCHACH NA 35" BEZCENNE taki od stresowujacy zestawik weekendowy
Łożyska i uszczelniacze Zamontowana LOKKA I dekielek od Robika Instrukcja montażu
Jak się okazało LOKKA bez problemu wysłała mi zamówiona blokadę , trwało to ok. 2 tygodni i kosztowało 1100zł z cłem , vat i przesyłką.
Do tego tylny most dostał komplet nowych łożysk Timkena i uszczelniaczy i piękny pancerny dekiel od Robika. Montaż blokady jest bardzo prosty i trwa ok. godziny , sama blokada terkocze tylko i wyłącznie na zakrętach lub wtedy kiedy mamy znaczną różnicę w ciśnieniach opon , działa wtedy kiedy powinna nie trzeba się martwić przed wjechaniem w teren czy mamy zapiętą czy przy wyjeżdżaniu na asfalt czy jest rozpięta , na dodatek jak jest reduktor 242 i zapniemy opcję FT to blokada przestaje działać i spokojnie możemy puścić lepszą połowę na zakupy np do stonki nie martwiąc się że poukręca nam półosie , a i zaletą tego rozwiązania jest to że jeżeli opór na kole jest tak duży że może pójść półoś blokada "przepuści" , jest głośny trzask ale nic się nie dzieje działa dalej.
JEDYNĄ ISTOTNĄ SPRAWĄ JEST TO ŻE MOST NIE MOŻE MIEĆ LSD , U MNIE BYŁO , WTEDY TRZEBA DOKUPIĆ TYLKO SAM KOSZ TAKI BEZ LSD , PRZEKŁADAMY TYLKO KOŁO TALERZOWE , RESZTA POZOSTAJE BEZ ZMIAN
A MINY GOŚCI W PARCHACH NA 35" BEZCENNE taki od stresowujacy zestawik weekendowy
Łożyska i uszczelniacze Zamontowana LOKKA I dekielek od Robika Instrukcja montażu
phpBB [media]