Vademecum liftu kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Witam,
Wczoraj otrzymałem informację, od znawcy jeepów, że przy lifcie 2" (EFS, Lovells), felgach stalowych R16 z ET +10 wchodzą opony 245/70 i 255/70 bez zbędnego klepania czy wygrzewania i formowania nadkoli. *nie testowałem, nie sprawdziłem, nie wiem, przekazuje tylko to co mi przekazano.
W przyszłym tygodniu spróbuje z 245/70
Wczoraj otrzymałem informację, od znawcy jeepów, że przy lifcie 2" (EFS, Lovells), felgach stalowych R16 z ET +10 wchodzą opony 245/70 i 255/70 bez zbędnego klepania czy wygrzewania i formowania nadkoli. *nie testowałem, nie sprawdziłem, nie wiem, przekazuje tylko to co mi przekazano.
W przyszłym tygodniu spróbuje z 245/70
Re: Vademecum liftu kojota
To spec nie robił Kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Witam.
Chciałbym zrobić maksmalny lift kojota i założyć maksymalnie duże opony,
Autko ma służyć tylko i wyłącznie do zabawy, oczywiscie plus dojazd do terenu, nie mieszkam w dzungli
wiec proszę o porady. co gdzie jak za ile
docelowo, z przodu stal + wyciągarka, nadkola bez kierunków ,
moje pytanie co jest możliwe za rozsądna kasę , co trzeba przerobić aby cieszyć się z jazdy w terenie.
za wszystkie opinie z góry bardzo dziekuję.
ktoś powiedział że lepiej słuchac niż uczyć się na błędach
Chciałbym zrobić maksmalny lift kojota i założyć maksymalnie duże opony,
Autko ma służyć tylko i wyłącznie do zabawy, oczywiscie plus dojazd do terenu, nie mieszkam w dzungli
wiec proszę o porady. co gdzie jak za ile
docelowo, z przodu stal + wyciągarka, nadkola bez kierunków ,
moje pytanie co jest możliwe za rozsądna kasę , co trzeba przerobić aby cieszyć się z jazdy w terenie.
za wszystkie opinie z góry bardzo dziekuję.
ktoś powiedział że lepiej słuchac niż uczyć się na błędach
Re: Vademecum liftu kojota
Gdzie można nabyć takie wahacze?
Re: Vademecum liftu kojota
Mastersc1 w sumie wszystko zależy od budżetu jaki chcesz na to przeznaczyć
Re: Vademecum liftu kojota
Pytanie do WieRcika
Zrobiłem całe kompletne przednie zawieszenie - sworznie , gumy itd..., sprężyny Lovells te miększe, amortyzatory EFS - miały być bilstein ale znajomy załatwił w dobrej cenie EFS, dałem 1 cm podkładkę pod kolumnę i 30mm przedłużyłem trzpień amortyzatora , wszystko super ale....
Przy normalnej jeździe na czarnym przy delikatnych nierównościach jest ok , ale wystarczy większa nierówność , wystająca studzienka i jest spory stuk z zawieszenia - jakby amortyzator dobijał do końca , w terenie to samo , stuk jest tylko przy dobiciu - z dwóch stron dobija tak samo, możliwe że te przedłużki są za długie ? Bo prawdę mówiąc nic innego tam nie ma żeby stukało - spotkałeś się z czymś takim ?
Zrobiłem całe kompletne przednie zawieszenie - sworznie , gumy itd..., sprężyny Lovells te miększe, amortyzatory EFS - miały być bilstein ale znajomy załatwił w dobrej cenie EFS, dałem 1 cm podkładkę pod kolumnę i 30mm przedłużyłem trzpień amortyzatora , wszystko super ale....
Przy normalnej jeździe na czarnym przy delikatnych nierównościach jest ok , ale wystarczy większa nierówność , wystająca studzienka i jest spory stuk z zawieszenia - jakby amortyzator dobijał do końca , w terenie to samo , stuk jest tylko przy dobiciu - z dwóch stron dobija tak samo, możliwe że te przedłużki są za długie ? Bo prawdę mówiąc nic innego tam nie ma żeby stukało - spotkałeś się z czymś takim ?
Re: Vademecum liftu kojota
Jeszcze raz wszystko sprawdziłem - dobijają amortyzatory, po wyrzuceniu przedłużki trzpienia amortyzatora jest ok, przedłużka może ma sens ale na pewno nie przy tych sprężynach, mam tylko nadzieję że amory za bardzo nie ucierpiały
Re: Vademecum liftu kojota
Panowie,
temat super wyczerpany, ale jedno pytanie. Gdzie w Polsce można kupić taki wahacz z wkręcanym sworzniem? Jakie dobrać sprężyny chcąc podnieść auto na 3,5 cala skoro dostępne są tylko 2", oraz od czego dobrać dłuższe przednie amorki tak aby pasowało plug and play.
Czy jest na forum ktoś kto zajmuje się sprzedażą części?
Temat pilny bo się chce upalać a seryjne zawieszenie skończyło się.
temat super wyczerpany, ale jedno pytanie. Gdzie w Polsce można kupić taki wahacz z wkręcanym sworzniem? Jakie dobrać sprężyny chcąc podnieść auto na 3,5 cala skoro dostępne są tylko 2", oraz od czego dobrać dłuższe przednie amorki tak aby pasowało plug and play.
Czy jest na forum ktoś kto zajmuje się sprzedażą części?
Temat pilny bo się chce upalać a seryjne zawieszenie skończyło się.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 wrz 2018, 08:48
Re: Vademecum liftu kojota
Koledzy, wspominał ktoś o pasujących amortyzatorach od Durango lub Dakoty do liftu 2’ Czy ktoś sprawdził temat i mógłby pomoc przy doborze odpowiednich?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 wrz 2018, 08:48
Re: Vademecum liftu kojota
Mógłbyś napisać jak przedłużyłeś trzpień smortyzatora z przodu?KAZIK pisze: ↑02 sty 2020, 16:28 Pytanie do WieRcika
Zrobiłem całe kompletne przednie zawieszenie - sworznie , gumy itd..., sprężyny Lovells te miększe, amortyzatory EFS - miały być bilstein ale znajomy załatwił w dobrej cenie EFS, dałem 1 cm podkładkę pod kolumnę i 30mm przedłużyłem trzpień amortyzatora , wszystko super ale....
Przy normalnej jeździe na czarnym przy delikatnych nierównościach jest ok , ale wystarczy większa nierówność , wystająca studzienka i jest spory stuk z zawieszenia - jakby amortyzator dobijał do końca , w terenie to samo , stuk jest tylko przy dobiciu - z dwóch stron dobija tak samo, możliwe że te przedłużki są za długie ? Bo prawdę mówiąc nic innego tam nie ma żeby stukało - spotkałeś się z czymś takim ?