Sworznie do wahaczy górnych

WieRcik
Posty: 233
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: WieRcik »

Whacze dorabia mój kolega , długość uzależniona jest od liftu jak montujesz , najdłuże były do liftu 6-8" , Farmer brał 4"
Obrazek

WieRcik
Posty: 233
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: WieRcik »

Sworznie pasują idealnie , wydają się pancerne i waża spokojnie 3x tyle co dotychcza montowane
Obrazek

Awatar użytkownika
bulczas11
Posty: 6
Rejestracja: 20 sty 2020, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: bulczas11 »

WiErCiK - dasz namiary na kolegę od wahaczy? Kręcę się koło tematu od tygodnia i na nic nie mogę wpaść. Mętlik w głowie. Chciałbym lift minimum 3" ale na HD. Auto mam wyłącznie do upalania a na sprężynach typu MD strasznie "buja" Czy któryś z kolegów przerabiał już taki temat i chętnie podzieli się doświadczeniem?

WieRcik
Posty: 233
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: WieRcik »

Bujanie to wina amortyzatorów nie sprężyn , powyżej dwóch cali zaczyna się problem , trzeba przedłużyć wały , przedni najlepiej zrobić na krzyżakach, obniżyć reduktor , przednie dolne wahacze są za krótkie i powstaje problem TATRY , o ile tylny górny wahacz można przedłużyć to jest problem z dolnymi bo nie pozwalają na zmianę kąta między wałem a wałkiem ataku , przy resorach wystarczyły kliny , poza tym bez obniżenia przedniego napędu nie wyrobisz na prawą przednią półoś , Jakub miał ponad 4" i dwa razy dorabiałem mu wahacze bo TATRA nie dawała się opanować , jeśli tego nie zrobisz to będziesz zabijał krzyżaki na wale i będą kłopoty z uszczelnieniami na wyjściu wałów z reduktora - wycieki , na sprężynach HD Kojot słabo się krzyżuje , lepiej zamontuj blokady 100%, tył automat a przód sterwowany i wyższe a węższe koła np 235/85 no i oczywiście dobre oryginalne opony nie nalewki , będziesz o wiele bardziej zadowolony , jak dla mnie to do Kojota góra 2" żeby to faktycznie jeździło a nie było pomnikiem. Po za tym co da ci liftowanie oprócz chuj.... rozkładu masy jak prześwit ci się nie zmieni tylko środek ciężkości , gruszki mostu zostaną na tej samej wysokości.
Obrazek

klata543
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2019, 10:26

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: klata543 »

U mnie już przy 2,5" słychać stuki w przegubach półosi dlatego pójdzie w dół na 2".

WieRcik
Posty: 233
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: WieRcik »

To nie przegub , przeguby jak mają szczelne maszety i są przesmarowane to są praktycznie nieśmiertelne , półośka , ale tylko prawa , rozpieprza się na łączeniu między przegubem a prętem z frezami
viewtopic.php?f=10&t=121
Obrazek

klata543
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2019, 10:26

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: klata543 »

A jaki był tego objaw jak mogę zapytać?Ja podczas przyśpieszania słyszę stuk co każdy obrót koła i to raczej z lewej strony.No a przegub wewnętrzny pracuje pod tak dużym kątem,że stawiałem na niego.

WieRcik
Posty: 233
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: WieRcik »

Nie mówię że to nie przegub , masz opisane z filmem w linku , pukało jakby oberwana poduszka pod amorem
Obrazek

klata543
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2019, 10:26

Re: Sworznie do wahaczy górnych

Post autor: klata543 »

Dzięki,sprawdzę to łączenie.

ODPOWIEDZ