Vademecum liftu kojota

WieRcik
Posty: 145
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: WieRcik » 30 wrz 2018, 19:38

Tyle to pewnie Ironman , one są strasznie lipne , mnie Lovells nie wiem czy 1cm usiadł , masz wyżej zdjęcia jak zrobić do przednich przedłużenia , zmierz średnicę pręta swojego amora podjedź do hydrauliki siłowej i dobierz taki sam pręt , później do tokarza i tyle , z tym że tokarz musi być ogarnięty bo inaczej uszkodzi ci amortyzatory.
Obrazek

dawid5995
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2018, 7:38
Lokalizacja: Łódź

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: dawid5995 » 01 paź 2018, 7:38

Nie do końca rozumiem. Ten pręt z amortyzatora trzeba wymienić na dłuższy czy go wydłużyć? Ciekawe kto w Łódzkim mi to ogarnie...
Czyli po 35mm na przód i tył do amortyzatorów będzie dobrze?
Moja eksploatacja to 60% asfalt 40% teren i chciałbym żeby i tu i tu się dobrze jeździło. Opony będą A/T myślę że Toyo OpenCountry lub BFG AllTerrain 245/75/R16 z dystansami 25-30mm.
Czyli nie słychać i brać Lovells MD.

WieRcik
Posty: 145
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: WieRcik » 01 paź 2018, 19:15

Pręty trzeba wydłużyć , bierz spokojnie MDale jak poszesz z Lovellsa , dysyanse przy tej oponie 30mm , zaklepanie zgrzewu viewtopic.php?f=37&t=79 , bo potniesz opony i profilowanie przednich nadkoli bo opony obcierają
Obrazek

Awatar użytkownika
Patryk997
Posty: 71
Rejestracja: 11 mar 2018, 20:04

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: Patryk997 » 06 lut 2019, 11:52

WieRcik pisze:
29 wrz 2018, 16:51
Finalnie Kojot dostał amory Bilstein 24-139168 do tego przedłużki 32mm , tolerancja dla sprężyn HD to przedział pomiędzy 30 a 35mm w zależności od producenta sprężyn.
czy te amorki już mają założone przedłużki????
KJ 02' 2.5 CRD LIMITED


www.jeepkj.pl

WieRcik
Posty: 145
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: WieRcik » 06 lut 2019, 22:43

Tak , one już są z przedłużkami
Obrazek

Awatar użytkownika
Patryk997
Posty: 71
Rejestracja: 11 mar 2018, 20:04

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: Patryk997 » 26 lut 2019, 17:59

fotki bez i z? dla porównania?
KJ 02' 2.5 CRD LIMITED


www.jeepkj.pl

Peszke
Posty: 10
Rejestracja: 14 kwie 2019, 20:15

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: Peszke » 17 kwie 2019, 9:04

Witam serdecznie,

Mam do was pytanie, w dniu wczorajszym stałem się posiadaczem KJ-a 2005r 2.8 diesel.
Wyczytałem tyle różnych rzeczy na temat podniesienia o 2" że już zgłupiałem.

Jak to jest z tym dieslem - da się zrobić lift 2" na zawieszeniu (amor + sprężyna ) czy tylko podkładki wchodzą w grę?
myślałem o sprężynach: lovells medium przód i tył i do tego amory lovells.

Czy diesel tylko standard amory i sprężyny i podkładki?

Przepraszam za powielanie tematu, ale jestem nowy w tych rzeczach i są tak różne opinie że nie wiem co podniesie to auto.

Użytkować na krótkie wyprawy w szutry jakiś delikatny off road wyprawowy z familią.
B

WieRcik
Posty: 145
Rejestracja: 11 mar 2018, 18:40

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: WieRcik » 20 kwie 2019, 7:12

Do diesla na przód to raczej HD z uwagi na cięża silnika , podkładki odpuść bo to mordeca zawieszenia , amrotyzatory Lovellsa są gówniane i wadliwe , przód nawet był wstrzymany w produkcji , Bilstainy są sprawdzone i działają bez zarzutu.
Obrazek

Peszke
Posty: 10
Rejestracja: 14 kwie 2019, 20:15

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: Peszke » 20 kwie 2019, 7:14

A amory efs-y?

Peszke
Posty: 10
Rejestracja: 14 kwie 2019, 20:15

Re: Vademecum liftu kojota

Post autor: Peszke » 20 kwie 2019, 7:15

I czy przy takim lifcie wejda 245/70 r17 bf at k02 bez kombinacji??

ODPOWIEDZ