Dzień dobry
problem dotyczy ustawienia kąta pochylenia koła z jednej strony na maksymalnym wychyleniu dolnego wahacza kąt wychodzi 0.5 stopnia a z drugiej na maksymalnych wsunięciu -1.5 stopnia(tak twierdzi mechanik). Kojot był liftowany na sprężynach md lovellsa i oryginalnych amortyzatorach. Mechanik ustawiający geometrię stwierdził ,że trzeba by było całe zawieszenie rozebrać i dopiero wszystko na nowo skręcić i powinno wtedy wyjść dobrze(nie przekonuje mnie ta opcja). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. W internetach udało mi się znaleźć śruby z większym wychyleniem mimośrodu do jeepa wranglera JK czy śą takie do kj?
Pozdrawiam
Geometria przedniego zawieszenia
Re: Geometria przedniego zawieszenia
Zanim pojedziesz na zbieżność to zrób ze 100km, wszystko musi się ułożyć, oryginalne mimośrody są wystarczające, jeden z kolegów na forum miał podobny problem ale jak się finalnie okazało miał krzywy wózek.
Re: Geometria przedniego zawieszenia
Ok dzięki za info.
Re: Geometria przedniego zawieszenia
Cześć. Ja miałem problem ze zbieżnością, zauważyłem że ściąga i kiera nie jest prosto. Przy okazji ściągnąłem lift (podkładki) wymieniałem amory z przodu i nie dało się jej ustawić. No i okazało się że wózek miałem skrzywiony przy mocowaniu dolnego wahacza. Kupiłem inny i potem już było ok.