Vademecum liftu kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Zmierzyć średnicę trzpienia amortyzatora , pojechać do hydrauliki siłowej kupić taki sam rozmiar pręta polerowanego do siłowników , znaleźć ślusarza żeby to przetoczył , na sztycy amora ściąć ten kwadrat na klucz i nakręcić to co wyrzeźbił ślusarz , tylko zwróć mu uwagę żeby na przedłużce zrobił ten sam kwadrat co ściąłeś z amora
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 wrz 2018, 08:48
Re: Vademecum liftu kojota
Ma ktoś może rysunek przedłużki ? Nie chciałbym czegoś zepsuć i jak dokładnie należy zmodyfikować oryginalny trzpień, proszę o wskazówki dla laika.
Re: Vademecum liftu kojota
A proszę Cię bardzo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 wrz 2018, 08:48
Re: Vademecum liftu kojota
Teraz to dopiero się zamotałem. To jest nakręcane, spawane? Trzeba ciąć oryginalny trzpień? Nic już nie kumam
Re: Vademecum liftu kojota
Trzeba uchlastać oryginalnego trzpienia do momentu tego o grubości 11mm , następnie tą 11mm na nowo nagwintować , jak pasują grubości to do przedłużek możesz wykorzystać trzpienie za starych amorów , jak nie to jedziesz do hydrauliki siłowej i dobierasz właściwą średnicę. Ja mam przelatane jakieś 50k km i działa bez zarzutu.
Re: Vademecum liftu kojota
u mnie wygląda to tak. Amortyzator + przedłużka 32mm i już dwie prasy poddały się aby wcisnąć sprężynę lovells hd +2" na ten amortyzator.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Vademecum liftu kojota
i Panowie, gwintować narzynką 11x1,5mm!
Re: Vademecum liftu kojota
Odświeżę temat:)
Właśnie wkładam sprężyny +2, zostawiam seryjne amory bo są ok (świeże) i dokładam do nich przedłużki 35mm.
Do tego dystans 30mm i na fabryczna felgę 17 wejdą 245/70/17
Coś mnie może zaskoczyć?
Właśnie wkładam sprężyny +2, zostawiam seryjne amory bo są ok (świeże) i dokładam do nich przedłużki 35mm.
Do tego dystans 30mm i na fabryczna felgę 17 wejdą 245/70/17
Coś mnie może zaskoczyć?
Re: Vademecum liftu kojota
Wiele , a tuleje metalowo gumowe, wahacze górne, sworznie, tuleje mocujące maglownice do budy , sama maglownica, śruby regulacyjne w dolnych wahaczach, tuleje sierżanta i wahaczy na tyle w jakim stanie masz? Sam rozmiar opony, jeszcze jak będzie jakiś ATek, już będzie chciał cię zabić , może się okazać że te 2" przy takich oponach mogą być za małe.
Re: Vademecum liftu kojota
Te pirdolki - spoko, wszystko jest git auto dość zadbane... były obawę o ruszenie zardzewiałych śrub - ale poszło:)
Opony powinny wejść - praktycznie to co 245/75/16 wiec luzik chyba:)
Opony powinny wejść - praktycznie to co 245/75/16 wiec luzik chyba:)