Vademecum liftu kojota
Re: Vademecum liftu kojota
Zmotane.... jest i działa - teraz zabawy z cięciem przodu
Re: Vademecum liftu kojota
Nie , jedyne które są dłuższe to OME ma w ofercie ale to jakieś chore pieniądze koszrowało.
Re: Vademecum liftu kojota
Witam.
Przypominam się na forum z pytaniem o dłuższe górne wahacze. Ktoś coś wie skąd i za ile ale nie JBA bo cena kosmiczna?
Przypominam się na forum z pytaniem o dłuższe górne wahacze. Ktoś coś wie skąd i za ile ale nie JBA bo cena kosmiczna?
Re: Vademecum liftu kojota
No wiec słowo na temat liftu.... są różne opinie, ze Ironman to dupa, że koniecznie trzeba przedłużać amorki, itp... ostatnio nawet w pewnym warszawskim warsztacie z dluuugą historią i specjalizacją Jeep only - usłyszałem ze CRD sie w ogóle nie liftuje się bo wszystko się krzaczy, ze kąty, że drgania, etc...
Ja po długich bojach i zmianach mam w końcu zestaw z którego jestem happy, auto fajnie pracuje i ogólnie jest git - mam nadzieje ze przód nie siądzie z czasem (jakby co jest 60kkm /3 lata gwarancji)
Moj setup w CRD 2006:
- sprzężyny Ironman HD / MD
- amorki przód Lovells z tulejami z zestawu czyli bodajże 25mm czy 30mm / amorki tył Bilstein
- koła felga seryjna Alu 17” + dystanse 30mm
- opona Cooper Discoverer ST Maxx 245/70/17
Auto na czarnym prowadzi się zajebiscie o wiele lepiej niż na seryjnym zawiasie, szuter, drogi polne bajka super wybiera prawie jak moje Disco sprzed lat które było genialne pod tym katem. W offie ładnie się krzyżuje, żadnych obtarć, żadnych stuków, puków czy śladów po wahaczu na sprężynie.
Co ciekawe założone wcześniej na tym samym zawiasie BFG MT w tym samym rozmiarze co Coopery tarły mocno po pozostałości po trojkącie i o podcięty już zderzak - co potwierdza tylko fakt ze rozmiar rzeczywisty u różnych producentów jest rożny.
Co ciekawe również Coopery mimo ze AT’ek choć agresywny są głośniejsze niż BFG MT - ale Kojot i tak w dieslu cichy nie jest wiec problem jest marginalny.
Generalnie zestaw polecam
Ja po długich bojach i zmianach mam w końcu zestaw z którego jestem happy, auto fajnie pracuje i ogólnie jest git - mam nadzieje ze przód nie siądzie z czasem (jakby co jest 60kkm /3 lata gwarancji)
Moj setup w CRD 2006:
- sprzężyny Ironman HD / MD
- amorki przód Lovells z tulejami z zestawu czyli bodajże 25mm czy 30mm / amorki tył Bilstein
- koła felga seryjna Alu 17” + dystanse 30mm
- opona Cooper Discoverer ST Maxx 245/70/17
Auto na czarnym prowadzi się zajebiscie o wiele lepiej niż na seryjnym zawiasie, szuter, drogi polne bajka super wybiera prawie jak moje Disco sprzed lat które było genialne pod tym katem. W offie ładnie się krzyżuje, żadnych obtarć, żadnych stuków, puków czy śladów po wahaczu na sprężynie.
Co ciekawe założone wcześniej na tym samym zawiasie BFG MT w tym samym rozmiarze co Coopery tarły mocno po pozostałości po trojkącie i o podcięty już zderzak - co potwierdza tylko fakt ze rozmiar rzeczywisty u różnych producentów jest rożny.
Co ciekawe również Coopery mimo ze AT’ek choć agresywny są głośniejsze niż BFG MT - ale Kojot i tak w dieslu cichy nie jest wiec problem jest marginalny.
Generalnie zestaw polecam
Re: Vademecum liftu kojota
Witam.
Jestem ciekaw jakie większe opony można wsadzić go KJ bez liftu. Tak żeby zostawić oryginalne zawieszenie.
Jestem ciekaw jakie większe opony można wsadzić go KJ bez liftu. Tak żeby zostawić oryginalne zawieszenie.
Re: Vademecum liftu kojota
Zależy jakiego producenta i model wybierzesz , niestety ale pomimo deklarowanego np. rozmiaru 225/85/16 faktycznie opona każdego z producentów będzie miała inne wymiary rzeczywiste. Ta stronka jest dość dokładna jeśli chodzi o wymiary opon https://tiresize.com/
Re: Vademecum liftu kojota
Siema
Mam pytanie czy ktoś próbował opuścić sanki - ławę z mostem itd.. dla zwiększenia liftu ?
Mam pytanie czy ktoś próbował opuścić sanki - ławę z mostem itd.. dla zwiększenia liftu ?
Re: Vademecum liftu kojota
Prościej wsadzić sztywny most, podchodziłem do tematu ale zamoty jest w ch....
Inna opcja to zrobienie dłuższych dolnych wahaczy.
Inna opcja to zrobienie dłuższych dolnych wahaczy.
Re: Vademecum liftu kojota
Kilka razy też już się przymierzałem
Nie wiem czy dobrze kombinuję ale można zrobić dystanse pod sanki w miejscu gdzie są przykręcane ,przespawać mocowania poduszek silnika, przedłużka kolumna - maglownica ,dystanse górny wahacz -zwrotnica bo akurat mam przykręcane sworznie, no i pod kolumnę amortyzatora, sanki poszły by niżej z mostem i maglownicą, fakt że prześwit by został taki sam, wcześniej zrobiłem lift na zawieszeniu ok 4 cale i poleciała mi maglownica bo nie dała rady przy skoku w dół i półosie się odezwały, wydaje mi się że opcja z mostem to chyba więcej roboty
Nie wiem czy dobrze kombinuję ale można zrobić dystanse pod sanki w miejscu gdzie są przykręcane ,przespawać mocowania poduszek silnika, przedłużka kolumna - maglownica ,dystanse górny wahacz -zwrotnica bo akurat mam przykręcane sworznie, no i pod kolumnę amortyzatora, sanki poszły by niżej z mostem i maglownicą, fakt że prześwit by został taki sam, wcześniej zrobiłem lift na zawieszeniu ok 4 cale i poleciała mi maglownica bo nie dała rady przy skoku w dół i półosie się odezwały, wydaje mi się że opcja z mostem to chyba więcej roboty