Lift 2'' 3.7 automat
Lift 2'' 3.7 automat
To mój pierwszy post więc Serdecznie Wszystkich Witam
Mój zbój to 1J8G6B8K56W161702 czyli 3,7 złozony w Toledo ale nie tym europejskim tylko US
Pewnie mi nie uwierzycie ale stan idealny.Jak rozebrałem tarczobębny dla sprawdzenia to w srodku czysto a spręzynki nadal niebieskie i cała reszta
też nie wyjechana...
No ale do rzeczy...
Chciałbym go podnieść 2 cale.
Dodam że Vademecum i wiele innych przeczytałem i po tym jeszcze wiekszy metlik...
Chciałbym zastosować amortyzatory tak jak radzicie bilstein i sprężyny...tylko nie wiem jakie.Wahacze przednie górne-kto je robi,koszt czy wkłada porządne sworznie itp.,przedłużki amortyzatorów (jeśli trzeba),odboje.Dystanse 30mm mam (leża na półce)
Może kiedyś będzie wyciągarka,auto do polowań a nie do topienia offroad...co oznacza że od czasu do czasu bedzie wiozło na haku do 150 kg ale sporadycznie bo poluje konsumpyjnie czyli jak zamrażarka pusta...
I tu moja prośba.Czy może ktoś podać gdzie ten szpej kupić,jaki,numery części,jakieś knyfy przy robieniu...
Oczywiście zrewanżuję się za poswiecony czas.Mogę poradzić w sprawach broni,łuków,kusz (jeśli ktoś ma pozwolenie lub chce się starać) elaboracji amunicji,mogę przesłać dobry trunek albo najzwyczajniej zapłacic...
Jeśli w jakiś sposób kogoś razi ten post proszę Admina o kasację.
Dziękuję
Mój zbój to 1J8G6B8K56W161702 czyli 3,7 złozony w Toledo ale nie tym europejskim tylko US
Pewnie mi nie uwierzycie ale stan idealny.Jak rozebrałem tarczobębny dla sprawdzenia to w srodku czysto a spręzynki nadal niebieskie i cała reszta
też nie wyjechana...
No ale do rzeczy...
Chciałbym go podnieść 2 cale.
Dodam że Vademecum i wiele innych przeczytałem i po tym jeszcze wiekszy metlik...
Chciałbym zastosować amortyzatory tak jak radzicie bilstein i sprężyny...tylko nie wiem jakie.Wahacze przednie górne-kto je robi,koszt czy wkłada porządne sworznie itp.,przedłużki amortyzatorów (jeśli trzeba),odboje.Dystanse 30mm mam (leża na półce)
Może kiedyś będzie wyciągarka,auto do polowań a nie do topienia offroad...co oznacza że od czasu do czasu bedzie wiozło na haku do 150 kg ale sporadycznie bo poluje konsumpyjnie czyli jak zamrażarka pusta...
I tu moja prośba.Czy może ktoś podać gdzie ten szpej kupić,jaki,numery części,jakieś knyfy przy robieniu...
Oczywiście zrewanżuję się za poswiecony czas.Mogę poradzić w sprawach broni,łuków,kusz (jeśli ktoś ma pozwolenie lub chce się starać) elaboracji amunicji,mogę przesłać dobry trunek albo najzwyczajniej zapłacic...
Jeśli w jakiś sposób kogoś razi ten post proszę Admina o kasację.
Dziękuję
Re: Lift 2'' 3.7 automat
Panie jak w takim zakresie chcesz korzystać z Kojociska to nie kombinuj, kup dobre opony, wrzuć blokadę na tył, miechy pneumatyczne w tylne sprężyny i ciesz się z serii, jak zaczniesz dłubać to zaczynają się schody. Jeśli chodzi o wahacze itp to tutaj kolega się oferuje
viewtopic.php?f=28&t=345
pozostałe graty dostaniesz w normalnym hurcie motoryzacyjnym, co do miechów to trzeba z USA zamawiać bo u nas dedykowane to cena prawie X3 wyższa.
viewtopic.php?f=28&t=345
pozostałe graty dostaniesz w normalnym hurcie motoryzacyjnym, co do miechów to trzeba z USA zamawiać bo u nas dedykowane to cena prawie X3 wyższa.
Re: Lift 2'' 3.7 automat
Wrzuć opony np 225/85/16 zwiększysz prześwit bez utratu komfortu i prowadzenia fury.
Re: Lift 2'' 3.7 automat
Mam 235/65/17 Jak podałem jestem zielony... Czy felgi w takim razie myszę zmieniać? Z zawieszeniem chciałbym cos zrobić bo jest za miekkie,moze już wybite bo ma takie bujanki na asfalcie....
Re: Lift 2'' 3.7 automat
Sprężyny i amory w wersji europejskiej są twardsze niż te za oceanu. Więc powinno być lepiej.
Re: Lift 2'' 3.7 automat
Jeśli się nie mylę, to potrzebujesz:
dłuższe sprężyny
tylny amor od durango
z przodu przedłużki do oryginalnych amorów
dystans sierżanta
wydłużane górne wahacze
dłuższe sprężyny
tylny amor od durango
z przodu przedłużki do oryginalnych amorów
dystans sierżanta
wydłużane górne wahacze
Re: Lift 2'' 3.7 automat
17" fele mogą być tyle że do 16" felg masz większy wybór opon, rozmiarów, modeli, na dodatek jak jedną rozwalisz to spokojnie dokupisz, bujanka to normalka, ja mam KJ a szfagrowski miał Liberty i w oryginale bujały się tak samo, taki ich urok. Musisz sosbie odpowiedzieć na pytanie czego chcesz, jak się wylansować to wiadomo zawias, koło, zimny łokieć i przepis na sukces gotowy, a jak zależy Ci na użyteczności to zostań przy serii, musisz liczyć się z tym że elementy które teraz nie sprawiają ci problemów w niedługim czasie po włożeniu liftu będziesz musiał wymienić, krzyżaki, przeguby, uszczelnienia pracowały przez ostatnie naście lat w tym położeniu a jak zmienisz zawias to zmieniają się kąty, pojawią się luzy, wycieki itp. także musisz się przygotować na dodatkowe wydatki, wiadomo nie nastąpi to z dnia na dzień ale niestety nie unikniesz tego.
Re: Lift 2'' 3.7 automat
@WieRcik
KJ to jest wersja modelu z dwoma nazwami zależnie od rynku
Cherokee - wersja europejska Liberty - wersja USA
czyli szwagroski też ma KJ.
To tylko tak a propo
KJ to jest wersja modelu z dwoma nazwami zależnie od rynku
Cherokee - wersja europejska Liberty - wersja USA
czyli szwagroski też ma KJ.
To tylko tak a propo
Re: Lift 2'' 3.7 automat
Tylko pozornie, są różnice i to nie tylko w wyposażeniu ale i konstrukcyjnie też.