BAGAŻNIK WYPRAWOWY/DACHOWY
Re: BAGAŻNIK WYPRAWOWY/DACHOWY
Podepnę się pod post. Mam do zaadoptowania bagażnik od łady. Co do mocowania zastanawiam się nad zrobieniem mocowań w miejsce relingów oryginalnych lub do oryginalnych relingów w KJ. Niestety druga opcja choć łatwiejsza to raczej budzi we mnie mieszane odczucia z racji raczej lichej sztywności. Możecie coś więcej powiedzieć o jednym i drugim pomyśle pod kątem wytrzymałości?
Re: BAGAŻNIK WYPRAWOWY/DACHOWY
Zastanawiałem się nad zamontowaniem skrzynki narzędziowej z jakimś sprytnym patentem typu winda bo trochę tych wichajstrów do krecenia się uzbierało oraz jakieś dodatkowej skrzynki na bagaże. Waga obecnie przekracza 15 kg jak nie więcej. Zwolniło by trochę miejsca w bagażniku. Tak nadmienię, że w mercedesie W638 były super relingi z aluminium mocowane jak dobrze pamiętam 6 śrubkami m8 lub m6. Tutaj jak odśnieżałem dach i żeby stanąć na tylne koło chwytałem się za ten w kojocie i już miałem wizję, że zostanę z nim w ręku i z miotełką w drugiej.
Re: BAGAŻNIK WYPRAWOWY/DACHOWY
No wiesz Jeep to trochę wygodniejszy Uaz, także nie ma co prównywać do Merca, jak chcesz go tak doładować to niestety będziesz musiał rzeźbić coś nowego, sama waga nie jest jakaś duża ale opory powietrza zrobią swoje. Ja mam zrobione od zera,
