WieRcikowy WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Także cały przód na stół, było podejrzenie że oryginalna pochwa może mieć luzy więc wjechała, "nowa" po pomiarach, wypiaskowana, wysłany do Wrocławia na poskładanie całości, nowe przełożenia Spisera kupione w Raffi, nowy komplet łożysk i uszczelniaczy, olej, nowy wąż odpowietrzenia, nowe tarcze, klocki, oba czujniki ABS, przewody sparciały, przewody hamulcowe, stare wyglądały na sparciałe, nie ciekły ale to hamulce a nie klameczki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Oczywiście dane nowe i większe łożysko podporowe prawej półosi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
A no i oczywiście półosie Żeby nie było niespodzianek przy ustawianiu zbieżności, dokupiłem dwa dodatkowe mocowania, jak się okazało wychodziły 3 różnej długości.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Wały pojechały do polecanego specjalisty Jeepowskiego Cena wyrwała mnie z butów, żebym wiedział to kupiłbym nowe HD w USA, no ale cóż, podobno są zajebiste ale ja różnicy nie widzę. Do tego pełna regeneracja listwy kierowniczej w Volancie i nowe tuleje gumowe, nie lada problem zdobyć, nawet serwis nie ma, na szczęście Rockauto stanęło na wysokości zadania i przysłali Mopara.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Dobra jedziemy dalej, wyjęty reduktor, nowy komplet łożysk, uszczelniaczy, łańcuch, chociaż odziwo nie był wyciągnięty. Dostanie łożyska wałka tylnego wału to masakra, cena 650zł netto, sprowadzałem z Włoch, dostępne były dwie sztuki niby na całym świecie, więc wziąłem obydwie. No i oczywiście komplet nowych cięgien bo stare rozpadły się przy demontażu.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Skrzynia, jak już wcześniej pisałem kupiłem zestaw tuningowy od TransGo, także pełen przegląd, montaż zestawu, opróżnienie całej z oleju, zalanie nowym.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
A no i oczywiście przy wymianie tuleji w zawieszeniu wjechały nowe śruby do regulacji geometrii, nie dajcie się zwieść że są te same co w ZJocie z tyłu, ZJtowskie są cieńsze, takie same jak nasze są w Kia K2500 i K2700
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Tylny most rozebrany, wymienione łożyska, na powrót wjechał zestaw z oryginalnym LSD, wymienione tarczki na Mopara, nowe przełożenia 4.10 kupione w Raffi, nowe tarcze, wcześnie już zmieniłem zbębnów, klocki, czujnik skrzyni w moście, nowe tuleje w zrobionym z blachy 5mm i przedłużonym sierżancie, nowy sworzeń. Docelowo będzie blokada 100% sterowana elektrycznie od OX, wróciłem do LSD bo mam więcej jazdy autostradowej i nie chciałem niepotrzebnie obciążać napędów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Jedziemy dalej czas na silnik, dostał nowy rozrząd Mopara, wszystkie nowe podciśnienia, czyszczenie przepustnicy, krokowca, świece, filtry, olej, zbiorniczek wyrównawczy, korek, kurwa oryginał prawie 300zł, siadłem sobie jak to zobaczyłem, i na dodatek chujek w Imdiach wyprodukowany. Czyszczenie wtrysków benzynowych, były jak nowe więc zostały, za to wpadł nowy parownik LPG Magica na 300 kóników, komplet nowych wtrysków gazowych, chyba Baracudy, nowe przewody gazowe i zawór w butli.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Poprawiona została też instalacja pneumatyczna i wstawione nowe zawory i szybko złączki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.