Ile palą Wasze kjty?
Re: Ile palą Wasze kjty?
No i co że spalaniem?
Re: Ile palą Wasze kjty?
Hej, pochwalibym się na pewno. Nic nie zrobiłem, choróbsko mnie trzyma..
Re: Ile palą Wasze kjty?
Suchorz 4x4, już nie zajmuje się Kolojtami, tylko Wranglery, J&M serwis Gdynia bardzo konkretny kontakt, niestety terminy na 2 miesiące w przód. Ehhhh jeszcze mi klepać coś zaczęło na zimny, na rozgrzanym znacznie ciszej ale niepokojące.... Pewnie panewki. Obawiam się najgorszego
Re: Ile palą Wasze kjty?
Zacznij od zmiany oleju, popychacze lubią hałasować, Suchorz to już tylko monety widzi, a pamiętam jak dziś jak przyjechał na JeepParty Kangurem, którego schował w krzaczorach i z buta przyszedł, bo mu wstyd było




Re: Ile palą Wasze kjty?
No to masz z tym autem... Ja ostatnio głównie po mieście i mam serię, zimowe opony to niecałe 22 litry. W trasie 16-17...
Jak coś puka... To już chyba nie ma co, jak pisał kolega zrobić zmianę oleju ale ja bym też dał płukankę. I co będzie to na pewno wyjdzie ...
Jak coś puka... To już chyba nie ma co, jak pisał kolega zrobić zmianę oleju ale ja bym też dał płukankę. I co będzie to na pewno wyjdzie ...
Re: Ile palą Wasze kjty?
Aktualizacja, w końcu ktoś pomógł. Obecnie auto jeszcze na warsztacie i: Nieszczelnosc układu dolotowego przy czujniku tmp. Mocno nieszczelna uszczelka kolektora wydechowego, źle dobrane świece zapłonowe. To podobno wpływa na czasy wtryskow. Najgorsze to że na cylindrze nr 2 ciśnienie 9 bar, reszta 11,5 bar przeraża mnie to bo nie mogę sobie pozwolić teraz na remont. Jutro będę wiedział więcej. Stuki to hydropopychacze.
Re: Ile palą Wasze kjty?
Z tym drugim cylindrem mogą zrobić próbę olejową i przynajmniej będzie wiadomo czy to głowica czy pierścienie
Re: Ile palą Wasze kjty?
I znowu zmiana oleju po płukankce. Można wlać też do cylindra coś co rozpuszcza nagar. Może odżyje 

Re: Ile palą Wasze kjty?
Jutro odbieram dzika. Dam znać co z kompresją nie mam go 5 dni a strasznie się stesknilem.
Re: Ile palą Wasze kjty?
Aktualizacja, jak wspomniałem korekty długoterminowe spadły do kilku %(cokolwiek to znaczy). Co do kompresji to nieszczelnosc w zaworze(dmucha w kolektor powiedział mechanik) na razie to sobie odpuszczam. Mam się okazało brak katalizator ów. Umarły i wycięte są z mapy
. Uszczelnione kolektory i dolot, pracuje całkiem inaczej, równo. Oby mniej palił
w nagrodę dostanie nowy lakier. Dam znać jak z konsumpcją