Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Witam.
W ostatnim czasie zakupiłem liberty 3,7 w automacie z 2005 tak widniej wpis w dowodzie rejestracyjnym a na tylnej klapie dodatkowo napis renegate. Przejechałem pół polski i pytałem o wszystko a o to co najważniejsze nie zapytałem bo byłem przekonany że 4×4 jest w każdej wersji, niestety tu nie stąd po przyjeździe wycofałem się z chęci zakupu lecz Pani właścicielka zeszła tak dużo z ceny że jednak kupiłem z myślą że sprzedam bez problemu za tą samą cenę a nie będę musiał znów wracać cały dzień pociągami. Po wspólnej podróży cholernie polubiłem to autko i V6 i tu proszę o rady czy jest możliwość dołożyć napęd przedni i reduktor a jeśli tak kto mógłby to wykonać i jakie to mogą być koszty??? Z góry wielkie dzięki za każdą wskazówke.
W ostatnim czasie zakupiłem liberty 3,7 w automacie z 2005 tak widniej wpis w dowodzie rejestracyjnym a na tylnej klapie dodatkowo napis renegate. Przejechałem pół polski i pytałem o wszystko a o to co najważniejsze nie zapytałem bo byłem przekonany że 4×4 jest w każdej wersji, niestety tu nie stąd po przyjeździe wycofałem się z chęci zakupu lecz Pani właścicielka zeszła tak dużo z ceny że jednak kupiłem z myślą że sprzedam bez problemu za tą samą cenę a nie będę musiał znów wracać cały dzień pociągami. Po wspólnej podróży cholernie polubiłem to autko i V6 i tu proszę o rady czy jest możliwość dołożyć napęd przedni i reduktor a jeśli tak kto mógłby to wykonać i jakie to mogą być koszty??? Z góry wielkie dzięki za każdą wskazówke.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Problem żaden, kup angola i przerzuć, trochę zabawy ale do zrobienia. Jak zlecisz to warsztatowi to cena robocizny wyrwie Cię z butów, normalny warsztat raczej się tego nie podejmie a "specjalistyczny" offroadowy nie będzie miał litości, zwłaszcza w obecnym bumie.
Druga sparwa to że auto ma swoje lata i sporo rzeczy będziesz musiał wsadzić nowych.
Druga sparwa to że auto ma swoje lata i sporo rzeczy będziesz musiał wsadzić nowych.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Rozumiem. Więc szukam dawcy lub części.. Za każdą dodatkowa wskazówkę z góry dziękuję.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Jak to faktycznie wersja nadwozia Renegade to warto się pobawić z przeróbką.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Tak jak pisze Wiercik. Zależy tylko czy dasz radę sam się bawić. Używany reduktor to nawet już 1500. Półosie używki znajdziesz a nowe chinczyki kilka stów na sztukę. Pozostaje wajcha do napędu i wał. Poza tym pewnie trzeba coś poprawić czy wymienić.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Dlaczego jeśli wersja Rengade to warto? Fakt, te dodatkowe oświetlenie na dachu plus dodatki robią fajna całość. No niestety sam tego nie ogarnę, więc chętnie pomogę i zapłacę. Czy możecie mi napisać dokładnie co mam dokupić?? Dziękuję
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Jeśli masz to zlecić. To najpierw znajdź warsztat który Ci to ogarnie za ile i w jakim terminie Potem ustalaj co kupić. Może być tak że usłyszysz kwotę którą Ci się nie spodoba i sprzedasz auto.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Kupno osobno gratów jest nieopłacalne, kup angola a to co Ci z niego zostanie to posprzedajesz, i będziesz miał wzór co i jak trzeba poprzekładać, zwłaszcza że są minimalne różnice, między półosiami, łapami przedniego mostu, reszta wyjdzie na bieżąco.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
Np.są trzy różne długości półosi, co za tym idzie musisz kupić wszystko z jednego zestawu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Jeep z napędem niestety tylko na tylna oś
A powiedz gdzie mieszkasz, może ktoś z forumowiczów będzie w pobliżu miał sprawdzony warsztat. Obawiam się że może być problem z wyceną takiej usługi, albo będzie mało miarodajna, moim zdaniem powinieneś być przygotowany na koszt x2 tego co warsztat zaśpiewa.