WieRcikowy WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
O belce na hak przedni 2'. Na zdjeciach powyzej z motania Wiercika jest zdjecie tej belki z wyciagarka.
Daniel powyzej pytal to odpowiedzialem, nim sie kapnalem ze pytal rok temu: )
K
Daniel powyzej pytal to odpowiedzialem, nim sie kapnalem ze pytal rok temu: )
K
KJ 2.8 crd 163 KM sport, NP-242, 545 RFE, 2”
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Cześć, podziwiam i chylę czoła przed wszystkimi patentami które tu zastosowałeś - swego czasu przeryłem pinterest i youtube pod względem wszystkich materiałów w temacie "SUV to RV conversion" i zakupiwszy kojota miałem trochę mieszane uczucia czy dam radę kimnąć się z tyłu. Mam pytanie co do przeróbki zawiasów przednich foteli - rozumiem, że ten cienki pasek blachy przyspawany z boku zastępuje tuleję którą spięte są zewnętrzna i wewnętrzna blacha zawiasu? Czy w tym miejscu i tak nie przychodzi z powrotem jedna z dwóch śrub które trzymają zawias na ramie siedziska? Ja oglądając na szybko fotel myślałem o wypiłowaniu kawałka materiału z tego półksiężyca, żeby opierał się o tę tuleję kawałek dalej...
Tak czy siak temat bardzo pomocny, pozdrawiam
Tak czy siak temat bardzo pomocny, pozdrawiam
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Tak , wywaliłem tulejki i wstawiłem kawałek blachy , wydawało się to najprostszym rozwiązaniem. Wszystko się da tylko pytanie na ile jesteś zdeterminowany żeby to zrobić.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Osłona poszła pod cały spód aż do reduktora , zrobiona była na wzór dedykowanego ASFIRa , nawet napis wypalony hehheeh A co jak lans to lans
20160625_132556.jpg
[/quote]
Hej masz rysunki tej osłony w dxf?
20160625_132556.jpg
[/quote]
Hej masz rysunki tej osłony w dxf?
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Ja nie będę miał na pewno, zapytam kumpla który to wypalał ale też wątpię bo przy jego przerobie to dyski musiałby mieć jak Premier działki.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
ok, jak coś to wrzuć
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Sporo czasu mineło ale w dalszym ciągu projekt Kojot jest rozwijany i modyfikowany. Na szybko dostał całe nowe zawieszenie, oczywiście Lovells HD z Bilstainem ale tym razem komplet poliuretanów zastąpiłem na powrót tulejami stalowogumowymi Mooga, nowe swożnie dolne Mopara i górne TTX. Niestety poli się wytarły i nie wiadomo gdzie i która się wytarła, zatem, wszystkie w całym zawieszeniu wyleciały.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Z racji tego że wyjąłem cały napęd dosłownie. Mosty rozebrane, z racji zmiany wielkości kół z 225/85/16 na 245/70/16, Kojot dostał nowe przełożenia, z 3.75 na 4.10. Co to dało? A no to że jeździ jak dziki, zbiera się jak pocisk, co prawda prędkość maksymalna ze -+180km/h spadła do +-150km/h.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
Z racji tego że oryginalne półosie były za krótkie do liftu i rozwalało je w standartowym miejscu, pomimo dorobenia dłuższej, zaczołem szukać czegoś dedykowanego.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WYPRAWOWY KJ/LIBERTY
No i udało się znaleźć nie dość że dłuższe to jeszcze o większym kącie pracy przegubów, firmy Trackmotive. Uprzedzam nie kupujcie w Polsce, dostępne są tylko POREGENERACYJNE, kupione w InterCars, oryginalnej długości, miały większy luz niż oryginalne po przebiegu 250k km, zakup TYLKO i WYŁĄCZNIE bezpośrednio przez stronę firmową.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.