Witajcie
Re: Witajcie
Jak samemu nie zamontujesz to fabryka nie instalowała DRL w KJ.
Re: Witajcie
Witam wszystkich. Właśnie się rozglądam za jakimś ciekawym kolorem 3.7. Może ktoś coś podpowiedzieć na co zwracać uwagę przy zakupie?
Re: Witajcie
Główna różnica w poliftach to inne skrzynie, mniejsza moc silnika, trochę mniej palą, part time mają wszystkie, zapewne chodziło Ci o FullTime - możliwość śmigania 4x4 po asfalcie. Pozostałe sprawy to kosmetyka.
Re: Witajcie
Myślałem że wszystkie mają 2 i Full, a blokadę tylko niektóre. Która skrzynia lepsza? Interesuje mnie automat.
Re: Witajcie
Przedlift 45rfe i 545rfe to skrzynie zaprojektowane do WJ pod silnik 4.7 więc trwałość większa za to gorzej jest to synchronizowane z silnikiem bo czasrm nie może się zdecydować czy zredukować czy zostać na danym biegu, zwłaszcza jak jeździsz emerycko, warto do niej wrzucić zestaw od TransGo i wtedy kultura współpracy znacząco się poprawia, po montażu zestawu działa jak 42rfe, która już znacznie lepiej sobie radzi, chociaż też jest dostępny zestaw z TransGo. Blokadę śródosiową ma każdy, zarówno reduktor 231, mocniejszy od 242 ok 400Nm, jak i 242 ten z FT. Bardziej skup się na ogólnym stani bo jest straszna masakra na rynku, za złom wołają 25k i więcej, nawet nie chcesz wiedzieć jak wyglądają te poniżej 20kzł.
Re: Witajcie
Takie coś dostałem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.