Stan pisze: ↑20 sie 2020, 17:43 No wiec słowo na temat liftu.... są różne opinie, ze Ironman to dupa, że koniecznie trzeba przedłużać amorki, itp... ostatnio nawet w pewnym warszawskim warsztacie z dluuugą historią i specjalizacją Jeep only - usłyszałem ze CRD sie w ogóle nie liftuje się bo wszystko się krzaczy, ze kąty, że drgania, etc...
Ja po długich bojach i zmianach mam w końcu zestaw z którego jestem happy, auto fajnie pracuje i ogólnie jest git - mam nadzieje ze przód nie siądzie z czasem (jakby co jest 60kkm /3 lata gwarancji)
Moj setup w CRD 2006:
- sprzężyny Ironman HD / MD
- amorki przód Lovells z tulejami z zestawu czyli bodajże 25mm czy 30mm / amorki tył Bilstein
- koła felga seryjna Alu 17” + dystanse 30mm
- opona Cooper Discoverer ST Maxx 245/70/17
Auto na czarnym prowadzi się zajebiscie o wiele lepiej niż na seryjnym zawiasie, szuter, drogi polne bajka super wybiera prawie jak moje Disco sprzed lat które było genialne pod tym katem. W offie ładnie się krzyżuje, żadnych obtarć, żadnych stuków, puków czy śladów po wahaczu na sprężynie.
Co ciekawe założone wcześniej na tym samym zawiasie BFG MT w tym samym rozmiarze co Coopery tarły mocno po pozostałości po trojkącie i o podcięty już zderzak - co potwierdza tylko fakt ze rozmiar rzeczywisty u różnych producentów jest rożny.
Co ciekawe również Coopery mimo ze AT’ek choć agresywny są głośniejsze niż BFG MT - ale Kojot i tak w dieslu cichy nie jest wiec problem jest marginalny.
Generalnie zestaw polecam
Witam
Mogę prosić o dokładne opisanie liftu zastosowanego w twoim aucie najlepiej linki do poszczególnych elementów
Jestem zielony w temacie a też przymierzam się do podniesieni swojego KJ-ta
Ewentualnie jakieś foto jak to wyszło u ciebie