Instrukcja obsługi napędu
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 21:20
Re: Instrukcja obsługi napędu
#Wiercik,
"to trzeba przeserwisować cięgna, albo je wyregulować, "
Czy te cięgna da sie przesmarować ? u mnie to działa tak że trzeba "jebnąć z bara" aby wajchę przestawić a połamać nie chcę. W fordzie bronco i Gazie 69 wiem że mam cięgna stalowe. Tu są linki i nie chce niczego zerwać. Wolałbym przesmarować zanim się zerwie - jeśli jest co smarować. Czemu to tak ciężko chodzi??? W sensie takim że: prawie się nie da wajchy przestawić CZASAMI.
"to trzeba przeserwisować cięgna, albo je wyregulować, "
Czy te cięgna da sie przesmarować ? u mnie to działa tak że trzeba "jebnąć z bara" aby wajchę przestawić a połamać nie chcę. W fordzie bronco i Gazie 69 wiem że mam cięgna stalowe. Tu są linki i nie chce niczego zerwać. Wolałbym przesmarować zanim się zerwie - jeśli jest co smarować. Czemu to tak ciężko chodzi??? W sensie takim że: prawie się nie da wajchy przestawić CZASAMI.
Re: Instrukcja obsługi napędu
dobrze rozumiem, że do 40 km/h załączasz/wyłączasz napęd w czasie jazdy? Napędy na tym nie cierpią w żaden sposób? Faktycznie byłoby to dla mnie wygodne gdy wyjeżdżając z szutrów nie musiałbym się zatrzymywać i wstrzymywać innych żeby wyłączyć napęd.
Re: Instrukcja obsługi napędu
full można bez problemu załączać w czasie wolnej jazdy ale reduktor to na postoju.
Re: Instrukcja obsługi napędu
ale nie chodzi mi o full time tylko przy part time - czy można w czasie jazdy załączać i rozłączać sam napęd na 4 koła (reduktor rozumiem że na postoju). Chodzi mi samo przełączanie w part time między napędem na 2 i 4 koła.