Dzień dobry, chciałbym się przedstawić
: 14 wrz 2022, 09:06
Siema,
Jestem Maciej, stacjonuje w Warszawie
Od wczoraj posiadacz KoJota w wersji 3,7 LPG automat, z reduktorem z opcją full-time. Mam nadzieję go przygotować pod kręcenie się po Polsce w lekkim bądź czasem średnio ciężkim terenie
na ten moment po trasie 150km, wychodzi spalanie LPG 19,3/100 przy 130-140km/h
Plan na start (progresywnie, nie wszystko na raz):
- oleje i filtry (silnik, skrzynia, mosty)
- wyrzucić katy i włożyć emulatory sond (check świeci)
- lift 2" - po przejrzeniu forum Lovells MD
- dystanse 30mm
- oponka jakiś nie za agresywny MT - teraz stoi na hankook dynapro at-m z 2012, ale chciałbym na rozmiar docelowy więc dopiero po włożeniu lifta i dystansów
- snorkel
Do tego szczęśliwy posiadacz innych skarbonek typu T4 2,5tdi 9os. z zabudową do spania, e46 330cd w gnoju 300KM i jeszcze ze dwóch motocykli. Jak widać, sprzęty to głównie stare pochłaniacze $$ dlatego większość rzeczy staram się robić sam, w razie potrzeby korzystan z nadwornego mechanika
Jestem Maciej, stacjonuje w Warszawie
Od wczoraj posiadacz KoJota w wersji 3,7 LPG automat, z reduktorem z opcją full-time. Mam nadzieję go przygotować pod kręcenie się po Polsce w lekkim bądź czasem średnio ciężkim terenie
Plan na start (progresywnie, nie wszystko na raz):
- oleje i filtry (silnik, skrzynia, mosty)
- wyrzucić katy i włożyć emulatory sond (check świeci)
- lift 2" - po przejrzeniu forum Lovells MD
- dystanse 30mm
- oponka jakiś nie za agresywny MT - teraz stoi na hankook dynapro at-m z 2012, ale chciałbym na rozmiar docelowy więc dopiero po włożeniu lifta i dystansów
- snorkel
Do tego szczęśliwy posiadacz innych skarbonek typu T4 2,5tdi 9os. z zabudową do spania, e46 330cd w gnoju 300KM i jeszcze ze dwóch motocykli. Jak widać, sprzęty to głównie stare pochłaniacze $$ dlatego większość rzeczy staram się robić sam, w razie potrzeby korzystan z nadwornego mechanika