Tylko żebyś nie wpadł na genialny pomysł i nie próbował kasować luzów na tylnych półosiach bo Ci most rozerwie, fabrycznie jest do 5mm luzu wzdłużnego, przednia pada tylko prawa, jest osobny temat na forum o niej. Musisz pamiętać że Jeep to taki lepszy Uaz i trzeba się pogodzić z takimi rzeczami jka np luz sumaryczny w napędzie, sprawdzasz po kolei wszystko i nie ma grama luzu, jeździsz a tu myk czujesz że coś gdzieś niedomaga, sprawdzasz i nic.
Miska olejowa
Re: Miska olejowa

Re: Miska olejowa
Wydawało mi się że ma znaczenie z jaką siłą skręcasz łożysko. Gdzie znajdę serwisówkę o której piszesz odnośnie przykręcania sprzęgła.
Re: Miska olejowa
WieRcik, zastanowił mnie temat luzu wzdłużnego na tylnej prawej półosi niemniej wyszukiwarka nie naprowadziła mnie na ten wątek. Mógłbyś wskazać ten post?
Re: Miska olejowa
Faktycznie, coś źle przeczytałem z tą prawą osią. Serwisówki znalazłem na angielskojęzycznych stronach. Niestety musisz poszukać.
Re: Miska olejowa
Witam. Czy ktoś posiada schemat dokręcania miski olejowej dla silnika 2.4? Jakoś nie mogę nic znaleźć w internecie na ten temat.
Re: Miska olejowa
Jak wymieniałem uszczelkę miski to i tak posmarowałem cieniutką warstwą uszczelniacza dirko po całości na blok i miskę. Dodatkowo instrukcja serwisowa zaleca dodatkową ilość uszczelniacza na połączeniu obudowy pompy oleju z blokiem. Dokręca się momentem 12 Nm. Nie miałem takiego klucza więc dokręcałem stopniowo po kolei z wyczuciem. Możesz zacząć od środkowych śrub tych po długości bloku i robić to po kolei po okręgu oddalając się z dokrecaniem kolejnych bliżej końcow bloku.